Jehhhhhh Noorderlicht

5 februari 2020 - Gardermoen, Noorwegen

Vannacht om 1.00 kregen we de melding wake up noorderlicht te zien dek 7. We waren voorbereid alleen slaapdronken.  Ik stapte in de broek van Jos die hij weer kwijt was. En veel ruimte is er ook niet als je samen tegelijk een snelle aktie moet leveren. Op naar dek 7 het was een mooie heldere nacht je ogen moeten wennen aan de zwarte lucht met sterren maar daar was het dan eerst heel lichtjes maar de beweging werd steeds zichtbaarder. Jehhhh geweldig. Het was druk op het dek met fotograferende mensen en koud je kan maar even foto’s maken dan snel je handen opwarmen. -12 maar je hart loopt warm van de ervaring. Oké nu de foto’s. Jos heeft ze gemaakt met zijn camera goed gelukt trots op hem. Tot later. Ps ik heb de foto’s overgrafeerd met mijn telefoon.

1. Steffie en Hans:
    5 februari 2020
    Mooiiii het noorderlicht, fijn dat jullie het in het echt hebben kunnen zien en meemaken, dankjewel voor het delen van de foto's.
  2. De Heesbeestjes:
    5 februari 2020
    Wat prachtig 🤩. Dat zal een bijzondere ervaring geweest zijn. Hier was het allemaal om te doen. Echt schitterend 👍.
    Een misstap in de verkeerde broek, ben je dan snel vergeten. We hopen dat jullie na alle kou en opwinding wel weer de slaap hebben kunnen pakken. Op naar de volgende ervaring 😊
  3. Lucienne:
    5 februari 2020
    Oh wat geweldig. En prachtig te zien op de foto's. Ik, emotionele trut, werd er emotioneel van. Over dat wat jullie beleven en wetende dat ook mijn lieve zus Nanda dat ooit heeft staan beleven.
    Ook alle foto's nu gezien. Die met de honden zijn ook prachtig.
    Op naar het volgende avontuur.
  4. Annemarie:
    5 februari 2020
    Fantastisch, wat een belevenis. Genieten van jullie verslag.
  5. Pj. van sliedrecht-winkelman:
    5 februari 2020
    Geweldig. dat heb je gezien met eigen ogen.
    We hebben ons krom gelachen de verkeerde broek aan en vlug weg..
    iedere dag weer nieuwe kansen met prachtige foto.s. stoer hoor en nu zo koud en dan je bed uit brrr. stoer hoor.
    mooie dagen nog. groetjes. tom en nel.
  6. Ricardo, Patricia & Dinand:
    7 februari 2020
    Jullie kunnen weer iets afstrepen van wat jullie graag wilden zien.
    Super gaaf !